آموزش کامل تعمير تلويزيون


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان 118فایل و آدرس 118file.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1203
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 274
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 274
:: بازدید ماه : 822
:: بازدید سال : 1705
:: بازدید کلی : 31502

RSS

Powered By
loxblog.Com

118فایل- اولین مرکز فروش فایل به صورت حجمی

آموزش کامل تعمير تلويزيون
چهار شنبه 2 مرداد 1398 ساعت 13:13 | بازدید : 39 | نوشته ‌شده به دست معین تفضلی نسب | ( نظرات )

 

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون مزایای زیادی نسبت به آموزش حضوری دارد. آموزش تعمیر تلویزیون به صورت ویدئوهای جامعی است که به صورت قدم به قدم کلاسی مجازی برای شما فراهم می سازد. در دنیای امروز که وقت و هزینه ارزش زیادی دارد، با آموزش تعمیر تلویزیون به صورت مجازی می توانید در وقت و هزینه ی خود برای شرکت در کلاس های آموزش تعمیر تلویزیون حضوری صرفه جویی کنید. نکته ی دیگر این است که ویدئوها قابلیت تکرار دائمی دارند و در صورت لزوم می توان با مشاهده ی مجدد، مطلب را فرا گرفت، در حالی که آموزش های حضوری چنین نیستند. آخرین مساله این که کلاس های حضوری آموزش تعمیر تلویزیون فرصت و امکانات محدودی دارند و نمونه های تمرینی در آن ها کم و اندک است. حتی ممکن است شخص آموزش دهنده تسلط کافی به مباحث آموزش تعمیر تلویزیون نداشته باشد.

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون به صورت ویدئو مشکلات فوق را حل کرده است، طوری که شما می توانید مطمئن باشید که مطالب پیشنهادی از جمله محبوب ترین ویدئوهای موجود است که افراد زیادی آن را تایید کرده اند. وجود نمونه های بسیار از مشکلات و مدل های مختلف باعث می شود از تجربه ی متخصصان در این زمینه استفاده نمایید و برای ورود به این شغل پیش زمینه ی بالاتری کسب نمایید.

 

 

آموزش تعمیر تلویزیون - آموزش تعمیر تلویزیون

آموزش تعمیر تلویزیون دارای مباحث متنوعی است که به برندهایی مانند سامسونگ، ال جی، سونی، فیلیپس، ایسر، پارپ، سیف، گروندیگ، توشیبا، جی وی سی و... پرداخته است. مشکلات گوناگونی از قبیل روشن نشدن، خاموشی ناگهانی، نداشتن نور زمینه، روشن یا رنگی شدن صفحه، نداشتن تصویر یا صدا، مشکل رنگ یا خطوط عمودی، چشمک زدن چراغ پاور و... در مجموعه ویدئوهای آموزش تعمیر تلویزیون بررسی می شود و پس از آن به عیب یابی و رفع آن می پردازیم. این تعمیرات ابتدا شامل تست پاور، تست پنل، تست خازن و دیود و مقاومت، رله و... و سپس تعویض قطعات معیوب مانند چیپ ها، قطعات برد و سایر موارد با لحیم کاری است. آموزش تعمیر تلویزیون در بیش از 60 ویدئو به شما روش ها و ترفندهای بسیاری می آموزد که به همراه زیرنویس تحت الفظی است. هم اکنون می توانید مجموعه ی تصویری ویدئویی آموزش تعمیر تلویزیون را از وبسایت 118file.com سفارش داده تا به صورت لینک دانلود یا دی وی دی در محل در اختیارتان قرار گیرد. 

 

118فايل اولين مرکز فروش فايل هاي حجمي 

براي دريافت اين پکيج به وب سايت  www.118file.com مراجعه فرماييد .




:: برچسب‌ها: تعمیر تلویزیون , تلویزیون , تعمیرات , عیب یابی , آموزش تعمیر تلویزیون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: